Subject: Re: FW: Kaablite läbi kinnistu Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee
From: "Kaspar Alles" <[email-masked]>
To: "Kliimaministeerium info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 09:11:37 +0300

Tere,
Lisan juurde infoks kaablite paiknemise skeemi. Kus vähegi võimalik (s.h 
maanteede alt läbiminekud) tehakse kinnisel meetodil. Kui on põhimõtteline 
nõusolek olemas, siis saadame täiendavalt kooskõlastamiseks elektri- ja 
sidekaablite projekti.

Palun tagastada sobivusel mulle põhimõtteline nõusolek või tingimused 
projekti koostamiseks, siis saame projekteerimisega jätkata.

Parimat,

Kaspar Alles

+372 520 9431

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AUTEM STUUDIO OÜ

Kontakt Kliimaministeerium info (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 26. august 2025 
kell 09:05:

Tere

Edastame pöördumise lahendamiseks vastavalt kuuluvusele.

Lugupidamisega

Kliimaministeerium

From: Kaspar Alles <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 25, 2025 3:32 PM
To: Eda Rembel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kaablite läbi kinnistu Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee

Tere,

Telefonivestluse jätkuks saadan küsimuse.

Kes tegeleb Kliimaministeeriumis maanteelt kaablitega läbi minemise 
küsimustega?

Maa-ameti rakendus näitab selle kinnistu riigivara valitsejaks 
Kliimaministeeriumit.

Meil on vaja antud kinnistut läbida nii elektri- kui ka sidekaablitega.

9 Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee (67401:002:0598)

https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/2OjZEYy1

ette tänades,

Kaspar Alles

+372 520 9431

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AUTEM STUUDIO OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.